Fun fact om mig



Jag har väldigt speciell och brutal humor. Men är det några skämt jag verkligen inte kan ta är det skämt om mina favoritlag. Varesig det handlar om klubblag eller landslag, det är inte kul. Ingen som inte förstår sig på fotboll förstår hur det känns när ens lag förlorar vecka efter vecka och åker ur Champions League, eller när ens favoritlandslag förlorar VM-finalen med ett ynka mål.

När Arsenal åkte ur mot Barcelona i Champions League för två år sen fick jag höra himla roliga kommentarer om det. "Hörde att det gick bra igår kväll!", "HAHA Arsenal blev så himla ägda". Ja det är jättekul att ni tycker att det är kul men tro mig, jag vet mycket väl hur det gick i matchen och behöver inte höra det från alla andra med.

Jag bryr mig verkligen inte om folk ser mig som överkänslig när det kommer till fotboll, men det kokar i mig när någon drar dryga skämt, SPECIELLT oinsatta personer som går efter vad de fått för sig. Har man lite mer kött på benen och faktiskt vet vad man pratar om förtjänar man en åsikt. Dock ger det fortfarande inte rätten att håna någon vars lag misslyckats.

Kommentarer
Postat av: custom paper

All people like some xport. But the most of men like to look football.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0