Arsenal v Bolton


Koscielny firar sitt första Arsenalmål med backkollegan Squillaci

Jag han trots allt se småsnuttar av matchen igår. 4-1! Grymt härlig seger måste jag säga!

Det var riktigt kul att Koscielny fick göra sitt första mål i Arsenaltröjan redan efter fyra matcher. Chamakh var inte sämre han! Song och Vela bidrog också till trepoängaren med var sitt mål.

Jag kan tyvärr inte analysera machbilden speciellt mycket eftersom att jag nästan bara såg målen haha (bra timing från min sida), men jag kan tänka mig att Bolton hade det kämpigt. Dock fick Elmander sitt 1-1 mål precis innan haltidsvilan. Det kan vi väl kanske bjuda på... med tanke på hans... svenskhet... haha.

Ser nu fram emot första Champions League matchen mot Braga på onsdag! :D Det ska nog gå bra. Och Vermaelen ska vara hel tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0