Snart är det dags! HUP HOLLAND HUP!


Jag är redo med mina tröja ^___^

Det är snart dags att bänka sig framför TVn. Sverige-Holland. Det kommer bli en grymt kul match att se och förhoppningsvis kommer Holland spela lika bra som alla vet att de kan. Sverige kommer väl vara samma gamla vanliga Sverige, men lite motstånd kan de väl ändå ta och gräva fram?

Jag kanske får äta upp mina ord efter matchen, men jag kan ta det för ärligt talat blir jag chockerad om Sverige vinner. Men vi får se! Jag säger inte att Holland har 100% chans att vinna. Det har vi ju sett inte minst i Premier League, att en match kan vända i vilken minut som helst.

Förhoppningsvis blir det en kanonmatch  alla fall. Have a good one! Peace out.

Kommentarer
Postat av: Chelsea bloggen!

Sverige har varit för tröga under matchen! Holland klart mkt bättre! Sveriges back klarade inte av det här..

Postat av: chelsea bloggen!

surgubbe haha den va bra! ja absolut, och att han helt plötsligt bara kan stå still :O

förresten du är en tjej eller hur? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0