Inför Arsenal v Tottenham



Imorgon är det dags för säsongens första London-derby och jag missar som sagt matchen. Sugigt, men vad ska man göra..? Det känns kanske lite skönt ändå, för det jag gillar med att se matcherna live (och inte inspelat typ 1 timme senare) är att tweeta om matchen och liksom vara "online" samtidigt. Men jag avskyr att höra Arsenal-supportrar trasha andra lag, och om det är någon match det händer på är det Spurs matchen. Så jag överlever om jag måste se den i efterhand :)

Hur som så är Wilshere fit for fight imorgon efter en liten ryggkänning. Bendtner och RvP får möjligtvis lite speltid imorgon också :)

Hoppas på 3 kanon-poäng imorgon! Och riktigt riktigt bra fotboll :D

Kommentarer
Postat av: KAbab

Jag tittar åt dig! :D hoppas inte gareth bale krossar er hahaha

2010-11-20 @ 13:13:30
URL: http://kababmannen.blogg.se/
Postat av: Chelsea bloggen

Inte bra om arsenal vinner :(

Postat av: Anonym

- riktigt bra fotboll blev det ju, spurs vände och vann ;) hahahahahahaha!

2010-11-20 @ 22:42:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0