HOLLAND FTW.


I mitten av bilden ser ni en otroligt snygg tjej på SportsCamp för ca 100 år sedan som envisades med att ha på sig en mycket snygg (?) KNVB-keps. Heja mig!


Jag håller med alla er som skrivet att Hollad vinner VM. Det går så sjukt bra för dem också, vilket är feeett! 4-1 mot Ghana och 6-1 mot Ungern idag! :D

Jag har hela mitt liv hejat på Holland... vet inte hur det starta (aka hur min bror & pappa började hela på landet) men det hade antagligen något med Edgar Cool Davids att göra.

Jag saknar honom i laget... och Nistelrooy! Första VM/EM grejen han inte spelar :'( Så himla deprimerande. Nistelrooy är också anledningen till att jag, för sisådär 5 år sedan, hade på mig denna tröja:


Oförståndig tjej hej...


Kommentarer
Postat av: Gusten

Om man inte gillar det bloggaren skriver så borde man kryssa ner sidan och gå och göra något vettigt.



Klubbarna värvar ju enstaka spelare för att folk ska börja köpa deras tröjor. Jag verkligen hatar Barcelona men jag höll på dem när Ronaldinho spelade med sitt fantastiska spel och jag ser inget fel med att jag hejade på Barcelona pga av honom.



Detsamma gäller mina vänner som är United-supportrar. De har börjat heja mer och mer på Arsenal tack vare Samir Nasri och Vermaelen.



Jag förstår hur Katrin kunde börja heja på Holland pga Nistelrooy och Davids, vem vill inte se Nistelrooys målsinne och Davids arbetskapacitet?



Sammanfattat så tycker jag inte att de är fel att heja på ett lag pga att man gillar en eller två spelare i det laget och något land måste man ju hålla på ifall inte Sverige tar sig till något mästerskap.

2010-06-05 @ 23:34:33
Postat av: Allan

1. Så med andra ord, håller man inte med så skall man hålla tyst? Wow, bra logik där.



2. Du OCH Katrin har missförstått det hela. Herregud, att några meningar kan vara SÅ avancerat för vissa. Sorgligt och tråkigt på olika nivåer, faktiskt.

2010-06-05 @ 23:39:03
Postat av: anne

Jag hejade på Holland för att de hade han, vad var det han hette....Giovanni van der Heijdunk ! :)



Vilket namn! :)

2010-06-11 @ 16:06:40
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Det är Sandy va'? :)

2010-06-11 @ 16:07:42
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0