Fabregas borta resten av säsongen

Som ni kan läsa [HÄR] så blir Fabregas borta i minst sex veckor, alltså så gott som resten av säsongen. Han har en spricka i foten och spelade på den under slutet av matchen igår.

Kommentarer på en artikel om honom på aftonbladet.se lyder "Nu väntar vi bara på att alla Arsenalfans ska skriva att det är sånn otur och att de alltid är de som råkar ut för skador". Ja... det stämmer bra. Vi råkar ofta ut för skador. När jag säger det så menar jag inte att andra lag inte gör det. Jag kunde inte ha brytt mig mindre om andra lag! Det är klart att det är grymt synd när alla nyckelspelare i sitt favoritlag är skadade! Det fattar väl näst intill alla?

Inget nytt om Arshavin och Gallas, men det ser inte bra ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0