Svar på kommentar:

nils: Du kan väll ändå inte hålla Holland högre än Sverige? :S

Svar: Jo, det är just det jag kan. Jag tvekar inte en sekund med att säga att Holland alltid kommer gå före Sverige. USA och Ryssland kommer göra precis det samma. Jag är ingen antinationalist eller nationalist, jag anser bara att man borde få heja på det lag man vill, precis som i klubblagssamanhang. Det är ju ingen som klagar på att jag driver en Arsenal blogg bara för att jag bor i Sverige?

Bor man i Sverige och vill heja på Sverige så är ju det kanon. Men låt mig heja på det land jag vill :)

Läs mer om ämnet [HÄR].

Kommentarer
Postat av: Gusten

Bra att du står för dina åsikter (Y)

2010-10-10 @ 21:15:05
Postat av: chelsea bloggen!

Holland har större chans för att vinna än sverige tror jag..

2010-10-10 @ 23:36:50
URL: http://www.pideofengland.blogspot.com
Postat av: chelsea bloggen!

www.chelsea-prideofengland.blogspot.com , ska det va *

2010-10-10 @ 23:37:45
Postat av: Anty

Men hejar du inte på Sverige alls alltså?

2010-10-11 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0