Svar på kommentar:

(Nej jag ska inte svara på alla kommentarer i inlägg, men de jag gärna vill att alla ska veta passar jag på att ta upp :))

Anty: Men hejar du inte på Sverige alls alltså?

Svar: Jo... det är klart jag gör. När varken Holland, Ryssland eller USA är inblandade i matchen eller påverkas av svensk vinst på ett negativt sätt så hejar jag på Sverige. Det kanske låter lite långsökt, haha, men så är fallet.

(Samtidigt är det något med svenska landslaget jag inte gillar. Jag smyger inte precis med att jag allt annat än avgudar Zlatan. Han äcklar mig och allt medierum han får är stört. Men Martin Olsson däremot är cool, och Källström likaså. Och jag är nog inte den enda i landet som saknar tiden med Ljungberg och Larsson...)

Så - det är klart jag hejar på Sverige i en vänskapsmatch mot Japan, men påverkar svensk vinst mina favoritlag på ett negativt sätt, så blir det tyvärr motståndarna för min del. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0