Jag har en fråga till mina läsare


En fråga till er lite mer erfarna Arsenal-fans. AKA ni som var med säsongen 07/08 och 08/09.

Varför var Eboue så otroligt hatad? Jag har hört det många gånger och har aldrig fått klart för mig riktigt vad han hade gjort? Har så svårt att tänka mig honom som ett hatobjekt med tanke på det nuvarande läget... Förklara gärna om ni har koll :)
Utifrån svaren jag har fått kan jag dra slutsatsen att han är en filmare och en usel passare. Hmm.. konstigt att jag har missat det. Och även om han skulle vara världens sämsta passare och om han skulle falla när motståndaren var en meter ifrån, så förtjänar INGEN att bli utbuad sådär. Där är så stört osportsligt att det inte ens är roligt. Så himla äckligt beteende av de som var på plats och buade.

Och jag håller helt med om att han är lagets "friska fläkt". Det är väldigt uppenbart och resterande spelare i laget håller uppenbarligen också med. Jag hoppas verkligen att han stannar i Arsenal ett bra tag till och att alla ni som fortfarande buar honom kan ta en titt på de andra spelarna. Det finns vissa som är minst lika "dåliga" som han är. Just saying.

Kommentarer
Postat av: Krash

Jag brukar än idag, när han är på plan o Arsenal

kontrar, skrika passa honom inte! För att han ska alltid göra dumma beslut o filma ner vi kontrar o inte ta vara på chansen. Och det har han alltid gjort o vad är värre? Jo att han har så stor mun o får gula kort som ger oss begränsningar i mittfältet

2010-11-01 @ 19:01:14
Postat av: eloosh

han gjorde fel beslut ofta innan å va ful i tacklingarna, men fatta inte heller riktigt hur han kunde vara utbuad så mycket å att folk hatade honom.. men han e en väldig bra spelare, underskattad.. han kan springa slalom med bollen genom flera backar å han e lagets "pajas", väldig rolig å skön på att dansa =) ja tror att det kommer att vara svårt för arsenal att släppa honom för han får det att vara roligt att komma till omklädningsrummet i sedan gå ut att träna med .. kolla på walcott dansa med händerna senast han gjorde mål(ligacupen mot WBA) när han ser eboue.. haha har aldrig kunna tänka mig att theo göra så ifall eboue inte var där!inte likt walcott

ja e inte säker, men tror Wenger kommer vilja ha honom länge i laget(kvittar om han börjar åldras å spela sämre) för eboue får arsenal ha en god stämning i laget =)

sry ja inte skrev om vad du fråga om, man ja vet att han har varit mycket omtyckt oxå !

2010-11-01 @ 21:43:04
Postat av: snaros

han blev även inbytt mot wigan och spelade jättedåligt, utbuad och blev senare utbytt X antal minuter senare. Året var 2008.

2010-11-02 @ 23:09:33
Postat av: Patrik

Håller Med eloosh, Lagets "pajjas" som höjer stämmningen på och utanför planen. Men på planen tycker inte jag han passar in i Arsenal, eller jo om man kunde sluta söka frisparkar och filma hela tiden!

2010-11-03 @ 02:45:18
URL: http://arsenalgunners.webblogg.se/
Postat av: Anonym

- VAD HÄNDE IKVÄLL?!

2010-11-03 @ 23:50:22
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

- förstår fortfarande inte hur det kunde hända, helt sjukt!

2010-11-04 @ 15:27:27
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mr K

Vadå vad hände? Vi mötte ett bra och laddat lag med ett reservbetonat lag och förlorade. Inte alls överraskade.

2010-11-04 @ 21:52:22
Postat av: Shavi

håller med Mr K. Förlorade vi? Tyckte tre Arsenal-spelare gjorde mål i matchen ;)

2010-11-04 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0