Senaste nytt för alla fotbollsälskare :D


Klicka på bilden för att komma till hemsidan!

Jag och min kära vän var inne på BR idag (varför? ingen vet) och då såg jag något riktigt cool! Haha :D De säljer dockor/nallar (som ser ut som människor) och så säljer de match-kläder till :D De är som fotbolls-maskottar!! Och det finns Arsenal, United, Barca, Liverpool, Chelsea och Juventus! Så himla COOLT! (Och jättedyrt hahah)

Så min kompis och jag valde ut den som såg mest ut som Arshavin och la undan den tills på måndag då pengarna kommer in på kontot. Det blir en liten Arshavin-maskot med Arsenalkläder alltså :) Vi funderar på att trycka SHAVI på ryggen så att alla vet vem han är höhö.

Det är en sån himla rolig idé och så sjukt kul för alla barn som älskar fotboll (och alla andra också, typ mig?). Så mini-Shavi kommer få följa med till London i sommar på Emirates Cup :D ... Tyvärr var Arsenal-kläderna slut på BR i Nyköping, men skorna, kepsen och svettbanden fanns och de skulle köpa in mer Arsenal-kläder :D Fett!

Kommentarer
Postat av: anne

Glöm inte att raka honom! :)

2010-05-27 @ 21:55:10
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Gooner

bra blogg, gillar den :)

2010-05-27 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0