Inför Arsenal v FC Porto


Otroligt olägliga och tråkiga nyheter angående Fabregas. Det blir ingent spel för honom imorgon på Emirates, när superArsenal möter Porto. Det var tidigare snack om att Wenger tänkte spela honom trots sin hamstring-skada, men nu är även det uteslutet. Jag tror att vi har en chans utan honom, men det kommer att bli obeskrivligt tufft.

Wenger påstår också att Bendtners missar inte kommer att påverka hans självförtroende, och jag hoppas verkligen att han har rätt. Jag tror på Bendtner och alla som kritiserar honom idag och säger att han inte duger som Arsenal-spelar kommer få äta upp sina ord. Kanske inte idag, kanske inte imorgon, men en vacker dag. Det kommer nog dröja innan jag plockar ner min Bendtner-tillägnade tavla från väggen. En vacker dag, det är allt jag säger.

Som tur är har vi fått tillbaka Campbell och Song inför morgondagen, men tyvärr är Gallas fortfarande skadad. Det är tur att Vermaelen är så otroligt gryymm!

Jag kommer inte kunna kolla på matchen imorgon... eftersom att den endast visas på Viasat TÄNKTE jag skriva! Men jag såg nyss att den visst visas på 6an!!! :D That just made my day!

Kommentarer
Postat av: Holm

fan vad gött att du iaf kan se matchen :P en annan kan fan inte det :(

btw skönt med en arsenal tjej ^_^

2010-03-09 @ 00:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0