Helgens matcher

Jag ber om ursäkt för den misslyckade uppdateringen denna vecka, men har haft otroligt mycket annat att göra i skolan.

Imorgon möter Arsenal Bendtners 06/07 lån-lag, och Sebastian Larssons sida, Birmingham. Det blir spännande skulle jag tro, och som det låter ATM så kommer Silvestre och Campbell spela sida vid sida på mittbacken, precis som jag tidigare skrev här i bloggen.

Jag kan faktiskt också meddela att April-nummret av Arsenal: The Official Magazine kom hem till mig igår! Campbell står för omslaget (och en hel del ocharmiga bilder mitt i tidningen). Det var lite roligt när jag såg tidningen på köksbordet för det står "The Big Man Is Back" på den och jag läste "The Big Black Man Is Back" och tänkte "Hur kan de skriva så?!"... Haha. Hur som helst så kan man också i tidningen vinna något Nasri-inriktat... den tävligen måste man ju bara delta i, haha, rolig tjej här.

Chelsea möter Aston Villa i helgen också! Förhoppningsvis presterar Villa så att Chelsea tappar ytterligare poäng! United möter Wilsheres Bolton, Everton möter Wolves och Pool möter Sun'land. Trevlig fotbollshelg alltså... precis som de flesta andra, haha.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Det är nämligen så att Henry svarade på ett antal rätt personliga frågor i ett tv-inslag där han visade runt på emirates. Han svarade bland annat på vem som var störst i duschen: Sol Campbell, definitely Campbell. Därför kallas han the big black man. Han är dessutom ganska stor 1,88 m lång.

2010-03-29 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0