He is Terryble - no doubt about it


Terry Terry Terry... *besviken* haha...

Jag vet att detta inte har med Arsenal att göra men... Hahahahahaha. John Terry, som jag för övrigt fightades mot i måndags natt, har nu kört på en säkerhetsvakt. Jag förstår inte, hur kan en och samma människa göra så mycket... fel?

Det var nog dagens skratt i alla fall :) Och när det gäller Arsenal så händer inte mycket. Arsenal.com försöker bevisa att det faktum att Arsenal avgör i sista sekund, är tradition och coolt, haha. Juventus vill ha RvP som vanligt, Roma vill ha... alla backar Arsenal har, Bendtner anses vara Danmarks huvudspelare. Alltså har inget speciellt nytt hänt på sista tiden, men det finns ju alltid lite smått att raportera haha.

På tal om inget så kan jag berätta att ingen mindre än Jonas Dahlquist är med i ett av mina skolarbeten. Jag var tvungen att fota en hel del bilder till Pernilla Wahlgrens låt "Piccadilly Circus" och ja, jag hade bara en Offside-tidning att klippa i sååå... detta blev resultatet av det:


Haha, jag gillare..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0