Danmark-bor är körda


Bendtner när han tar emot sitt Danish Footballer of the Year pris i Danmark. För er som inte har hört hans tack-tal så kan jag meddela att det var otroligt pinsamt. Klicka [HÄR] för att kolla på det.

Gillar ni rubriken? Haha, det gör jag.

I brist på andra intressanta nyheter så kan jag meddela att
alla mina danska läsare som planerat att spela på VM-matcherna i sommar, på utländska spelbolag, är ganska körda. Det är bara Danske Spil (Danmarks motsvarighet till Svenska spel) som går att spela på för danskarna.

1 Januari 2011 kommer en ny lag träda i kraft i Danmark. Alla spelbolag i Danmark måste ha dansk licens för att erbjuda spel i landet.

Detta vad ju inte speciellt intressant kanske, men det var ett bra tag sen något hände i Arsenal-världen. Eller något nytt får jag väl lov att säga. Det senaste transferryktet är om RvP. Media påstår att han kommer dra till Juventus snart, hmmm. Och snart har samtliga spelare i klubben uttalat sig om att de ska vinna serien för Ramseys skull, och det är ju kul och så, haha.

Imorgon blir det nog lite roligare inlägg tack vare Burnley-matchen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0