Arsenal v Hull City


Random. Bara några nummer till så ser man hela laget ^^


Nicklas Bendtner... Hur många matchinlägg ska handla om honom egentligen? Jag gissar på att det blir en hel del framöver.

2 mål hade vi gjort när domaren blåste fulltid. 1 mål hade Hull lyckats göra på straff. De som inte såg matchen kan inte förstå frustrationen mellan matchminut 89-93. De som inte såg matchen kan inte förstå LÄTTNADEN efter matchminut 94. Att Bendtner väntade till 94e minuten med sitt avgörande mål uppskattas kanske inte av alla, haha, men mål gjorde han!

Vi spelade så otroligt dåligt igår på alla positioner, överallt. Almunia var nog den enda som inte riktigt gjorde något dåligt. Arshavin var helt vilsen och missade de två perfekta chanserna han fick. Bendtner gjorde inget speciellt. Campbell var så osäker på backen att jag blev nervös. Vermaelen gjorde i och för sig bra ifrån sig som vanligt...

Ett rött kort blev det i matchen också. Precis innan halvtid. Det kom efter att Hull-spelaren först petat Bendtner i ögat (random), och sedan gjort en ful tackling. Detta röda kort kunde vi inte ta vara på. Vi utnyttjade inte det faktum att vi var en man mer. Först när Walcott kom in i spel började det bli fart på gubbarna!

Sen måste jag bara påpeka hur frustrerande jag tyckter att planen var! Inte speciellt hög kvalitétsnivå om man säger så. Och detta blir ett väldigt osammanhängande inlägg men så blir det ibland!

Kommentarer
Postat av: kicken

Vart får du tag i matchdagsprogrammen? :o

2010-03-14 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0