Mina damer och herrar... låt mig presentera: BORTASTÄLLET 10/11




Varför spelar du inte VM tönt... </3

Vad tycker ni?? Min första tanke var "NEEEEJ!!!!" (Okej min första tanke var "SHAVI! :D:D")... Alltså... rött och gult? Jag måste nog smälta det här... 08/09-gula var så otroligt snygg... den liksom lite brandgula färgen. Men den här är ju bara gul. Och röd?! Inte helt okej...

Jag tycker inte att den är asful, men jämfört med förra årets till exempel så är jag ganska besviken... Det blåa stället var riktigt snyggt och det vita lika så. I och för sig gillade jag inte dem riktigt i början heller så jag kanske börjar gilla detta ställ om ett tag ^__^

Fråga är hur hemma-stället kommer se ut! Jag är jättenyfiken :D Jag tror det kommer bli assnyggt...

Så: Vad tycker ni? Snyggt/Fult/Whatever/Hej? Leave a comment =]

Kommentarer
Postat av: Arsenal<3

Tycker bortastället ser helt okej:)Kan nog bli så att man köper den:) Man ska ju inte glömma att det inte är tröjan som avgör utan spelaren i tröjan:D Själv är ganska så säker på att Cesc stannar men om han inte gör det så skulle en värvning av Mesut Özil inte vara helt fel, grym i Tysklands öppningsmatch!

2010-06-15 @ 14:12:49
Postat av: Patrik

Tycker tröjan ser väldigt bra ut, även som "Arsenal<3" så tror jag att Fabregas stannar, men sticker han så skulle man inte ha något emot Özil, tror dock mer på Gourcuff i det läget.

2010-06-19 @ 01:44:17
URL: http://arsenalgunners.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0