Bendtners skada förvärrad

Nu är det inte bara öppningsmatchen som Bendtner riskerar att missa, utan hela VM.

Jag kan inte beskriva hur tråkigt jag tycker att det är... Arshavin var min #1: Han spelar inte. Nistelrooy var min #2: Han spelar inte. Bendtner var min #3: Lär inte spela alls pga skada. Ballack var min... #10: Spelar inte heller!

Otroligt tråkiga nyheter! Det ser inte ljust ut. Det enda som muntrar upp mig när det gäller Bendtner är att han har, till skillnad från alla andra mina favoriter, hela karriären framför sig. Detta var Arshavins och Nistelrooys sista VM...

Dagens goda nyheter är i alla fall att Robben är fit for fight! :)

Kommentarer
Postat av: arsenalgunners.webblogg.se

Go Holland ! van Persie skjuter hem guldet ! :)

2010-06-12 @ 18:21:24
Postat av: anne

Vaddå Arshavins sista???

2010-06-12 @ 20:17:53
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0