Matchuppladdning: En bild på mig!


Den som inte frågar får inget veta! Haha eller något sånt...

'Nede' frågade mig i tröj-inlägget om jag har långt blont hår. Det är inte jag som har på mig min tröja på bilden jag la upp, men ja, jag har 'långt' blont hår. På sättet frågan ställdes så antar jag att Nede inte vet att jag är tjej för om han hade vetat det så hade han nog inte ställt den frågan ^^. Men hur som helst:

Ja, jag är tjej och ja jag har ganska nyblivet långt hår och som ni ser på bilden så är det blont! :)

Kommentarer
Postat av: ester

verkligen 6ig måste jag säga.

2010-02-17 @ 20:10:56
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Nede

Det trodde inte jag att du var men men. Roligt att det är en tjej som skriver om arsenal imponerande!

2010-02-18 @ 18:47:08
Postat av: Alexander

Imponerande(!), för tjejer är ju i allmänhet mycket dumare än killar..?

2010-02-19 @ 21:40:37
URL: http://alexanderism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0