Aaron Ramsey: Face of the Future


Ännu en bit i lag-bilds-pusslet!

Årets tredje Arsenal-tidning har arrive-at! Som ni ser ovan så pryder ingen mindre än Aaron Ramsey omslaget. Nummret innehåller en lång artikel om just Ramsey och en intervju med Rosicky. Sen finns det också lite smått och gott om Arshavin, Bendtner och Eboue. Nummerts A4-posters är på Nasri, Campbell och Roskcky...

Den första Arsenal-tidningen jag köpte var den första som innehöll en artikel om Arshavin. Jag har för mig att det var Maj-nummret '09 och när jag och min kompis var på Emirates i April så köpte jag Arshavins första omslags-tidning på plats. Sedan dess har jag alla tidningar som getts ut, haha (dock började jag inte prenumerera förrän i december '09)

Kommentarer
Postat av: Allan, Gunner!

En tjej som hejar på Arsenal och bloggar om det? GET IN!

2010-02-23 @ 18:26:00
Postat av: hilal - med drömmen

- HAha javisst e dom :D synd bara att dom inte e äkta.. :P haha (A)

2010-02-23 @ 20:36:13
URL: http://hilals.blogg.se/
Postat av: anne

Är inte Arsenal feminister tro???

2010-02-24 @ 20:27:34
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Gusten

En väldigt intressant tidning och ett väldigt bra nummer. Går det att Köpa tidningen i Sverige?

2010-05-19 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0