UEFA Champions League Group stage Draw



Just nu pågår dragningen av Champions League-grupperna för denna säsong. Arsenal har precis hamnat i Grupp H. Än så länge vet vi inte vilka som kommer joina oss...
Det första laget att göra Arsenal sällskap i Grupp H är Shakhtar Donetsk! AKA Eduardos nya lag. Han sa tidigt att han inte ville möta Arsenal i Champions League, men det blir spännande!
Grupp H utökas av SC Braga. Inget lag jag vet speciellt mycket om om jag ska vara ärlig haha.
Sist men inte minst! FK Partizan från Belgrad är sista laget att dras till Grupp H.
Detta är det första Champions League som jag har följt ända från början & faktiskt varit medveten om vad matcherna innebär haha. Det ska bli riktigt roligt! Förra året var jag inte med på noterna förrän vi mötte FC Porto... Haha. Detta ska nog gå bra tror jag.

Group of death såhär på förhand: G, med AC Milan, Real Madrid, Ajax och Auxerre!

Kommentarer
Postat av: Shavi

såg denna blogg som en av de bättre för Swe arsenal fan. Men du e fan sämst på uppdatera. Även om det inte e match så kan du ju skriva nåt...

2010-09-08 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0