Arsenal v Newcastle


Fan. Skitmatch. Aldrig först på boll. Satte inga målchanser. Fan fan fan vad vi suger.

Skriver lite utförligare senare. När jag orkar. Bajs.
Okej - det här inlägget kommer inte bli negativt det heller. Negativa inlägg är bara inte roliga att läsa! Det betyder dock inte att allt var positivt... jag väljer bara att fokusera på det haha :)

Det var riktigt kul att se RvP tillbaka i spel! Jag var jättenervös för jag trodde att han skulle skada sig igen, men icke. Så det gick ju bra! & Arshavin fick lite speltid han också. Det såg faktiskt lite ut som att hans problem börjar släppa! Hans spel kändes lite mer... som han. :)

Tim Krul gjorde en jättebra match i Newcastle målet, men han är ju Holländare, så vad kan man förvänta sig ;) haha.

Målet av Carroll var inte heller fyskam, men det var otroligt onödigt. Vi hade kunnat vinna den här matchen och på Twitter sas det "Arsenal går mot 3 lätta poäng". Men så blev det ju inte. Tyvärr.

Koscielny's röda sög stenhårt och det är inte hans första heller. Onödigt indeed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra ta bort kommentarer.. bra!

2010-11-12 @ 19:09:41
Postat av: Katrin (Administratör)

re anonym: what?

2010-11-13 @ 09:06:48
URL: http://arsenals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0