Svar på kommentar - Vem är jag?


Hejhejhejhejhej...


Såg nyss att 'Markus' undrar vem det är som bloggar här egentligen :) Jag vet inte om jag presenterat mig ordentligt förut men jag kan lika gärna göra det igen:

Katrin heter jag och är snart hela 17 år gammal (woow...). Ja, jag är en tjej som bloggar om mitt favorit-fotbollslag. Ni läsare har inte snålat med shockerade kommentarer angående just det, haha :). Jag har hur som hellst snart gått ett helt år på gymnasiet (Samhäll-Media) och spenderar stora delar av min tid på fotboll. Själv har jag spelat i 10 år... Men slutade för sisådär 5 år sedan.

Arsenal är uppenbarligen mitt favoritlag och har varit det i 1.5 säsonger nu. [HÄR] kan ni läsa hela storyn om hur jag blev Arsenal-supporter.

Bloggen startade jag för att jag inte ville tråka ut alla läsare jag har på min personliga blogg, med massa fotbollssnack varje helg. Jag började inte Arsenal-blogga för att jag tror att jag vet bäst eller för att jag tror att min åsikt är professionell på någon level alls. Jag älskar att skriva om Arsenal och uppskattar när folk kommenterar det jag skriver på ett respektfullt sätt.

Något jag fått bekräftat under mina månader med den här bloggen är att vissa har otroligt svårt att inse att jag får tycka PRECIS VAD JAG VILL. Det jag tycker är inte fel, och det ni andra tycker är verkligen inte heller fel. Jag kan ta kommentarer om hur folk inte håller med mig, men när kommentarerna påpekar hur FEL jag har, då blir det bara löjligt. (Sen om jag skulle få för mig att skriva att Almunia är Arsenals bästa striker, då kan man få kommentera att jag har fel... men hittills har det inte hänt... vad jag vet).

Om någon mot all förmodan skulle vara ytterligare intresserad av vem jag är så kan man få sneak-a en peak av min personliga blogg http://katrin.blogg.se/ :)

Kommentarer
Postat av: anne

Har du spelat fotbol sen de inte ens var två år fyllda....? ;)

2010-05-15 @ 23:11:09
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Arsenal-fan

Trodde verkligen inte du var 17 barre, men är din msn tillgänglig kanske? Så man har någon att diskutera arsenal med iaf! :)

2010-05-17 @ 17:18:29
Postat av: Jocke

HAR DU SPELAT FOTBOLL SEN DU VAR 1 ÅR GAMMAL?????? SVARA GÄRNA!!!!!!!

2010-05-20 @ 11:05:36
Postat av: Kari Huusko

Vi vann! Vi vann efter så många f**King år!!!:-)))



Nu är vi på banan igen; GOONERS!!!



Kram Katrin, du är f*n GRYM!:-)



PS. Alltid Arsenal, för ALLTID!!!!! <3

2010-12-28 @ 01:13:31
URL: http://orerat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0