Arsenal Official Magazine


En hel del tidningar hänger dock på väggen... haha

Tänkte att jag skulle svara på en fråga om Arsenal-tidningen jag prenumererar på:

Till en början så köpte jag bara lösnummer av tidningen. Köpte mitt första nummer första gången det stod något om Arshavin i den, alltså i Mars 2009 (köpte den på Arlanda, på väg till Arsenal-Man City matchen heehe). Sedan dess har jag köpt varje nummer och började prenumerera i början av den här säsongen.

När det gäller ställen som säljer tidningen, så kan det vara lite klurigt. Det är endast två ställen jag vet om som 100% har tidningen, och det är en liten tobaksaffär i Nyköping och Pressbyrån på övervåningen på Centralen i Stockholm, haha. Pressbyåer brukar inte få in tidningen, utan det är nog ren tur om man hittar ett ställe som har den. Sen att en liten kiosk på väg till skolan för mig, hade den, var nog ödet ;)

Hur som helst så prenumrerar jag nu, och det kan ni också göra genom att klicka er fram [HÄR].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0