Bendtner: Of course we believe...


Otroligt grym bild från gårdagen! Tagen av [KLICKA]

"Of course we believe,"..."We believed at the start of the season and we still believe it now and until the end of the season. We'll fight every minute of the way" Nicklas Bendtner.

Visa ord från allas favorit-fjortis. Det är inget skämt hur mycket uppmärksamhet han får idag och under gårdagen!

Jag kan inte påstå helt ärligt att jag alltid trott på honom. Som efter Burnley-matchen är det klart att jag tänkte 'Omg, vem är han och vad gör han?', men de tankarna försvinner alltid inför nästa match. Jag tror lätt att han kan göra massa mål varje helg! Fast jag är nog lite naiv, för jag tror att alla kan göra 100 mål per match... Och så är jag hopplöst förälskad i honom... Okej, skämt åsido...

Jag tippade innan Porto-matchen att Bendtner skulle göra två mål. Det var inte få som påpeka hur fel jag skulle ha. Oj, lite awkward, om ni frågar mig... haha. Och Bendtner's egna tavla på min vägg kommer hänga kvar ett bra bra bra tag till, som jag redan sa innan matchen!

Något jag dock tycker är lite pinsamt när det gäller honom är att han nu har uttalat sig om hur Arsenal ska vinna Champions League... det känns lite... som att han bara ser målet och inte vad som krävs för att nå det. Jag är 100% för att tro på sitt lag tills allt är helt galet kört, men han om någon kanske ska ligga liiite lågt med sådana mål, haha. Fast samtidigt inte (nu säger jag bara emot mig själv hela tiden), för jag tror ju på laget. Jag tror att vi kan vinna (om vi har tur).

Jag har tidigare sagt, och jag säger igen: Det är pinsammare att ha gett upp på ett lag som går hela vägen än att ha trott på ett lag som inte gjorde just det!

PS. Dags att sluta använda '...' ? haha DS.

Kommentarer
Postat av: Andreas Arshavin

Viktig match mot hull borta i helgen min lilla tsar fixar det =) http://www.youtube.com/watch?v=rrw4IlKRPmc

2010-03-11 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0