Inför Arsenal v FC Barcelona

Ikväll smäller det! Jag har inte kunnat blogga under den senaste tiden för jag har inte velat ta tag i det faktum att vi faktiskt möter Barcelona ikväll. Ja, jag är nervös. Jag har alltid varit livrädd för Barcelona och nu ska mina stackars småpojkar möta dem, haha. Det är som att skicka in sin katt till en tjurfäktare i en stor arena!

Det ryktas om eventuellt spel för Gallas ikväll, och Vermaelen är tillbaka efter helgens avstängning i Premier Legue. Frågan är om Campbell kommer starta eller om Gallas är redo för start. Fabregas är fortfarande ett frågetecken, men jag hoppas verkligen att han är fit for fight om några timmar!!

Zlatan har uttalat sig om Barca-vinnst ikväll. Jag hoppas han spelar sin sämsta match ever. Eller nej, näst sämsta. Sämsta ska komma på Camp Nou ;) Och det är nog inte bara jag i världen som önskar mer än något att jag fick sitta där i Spanien under andra kvartsfinalsmötet...

Jag kommer inte kunna blogga närmare inpå match då jag inte kommer vara hemma, men twittra kommer jag utan tvekan att göra, haha - så om ni har Twitter och inte följer mig, do it! KatrinB @Twitter. Adios!

Kommentarer
Postat av: anne

Så hur har det gått..

2010-03-31 @ 21:56:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Crash

JAAAAAAAAAA!!!! Arsenal vilket lag alltså. Kunna resa sig från de döda ( Seriöst förutom Almunia så var vi rejält döda i första halvlek) Men en person vars namn är Theo bestämde sig för att vända matchen. Och resten av Arsenal hoppade på samma tåg. Synd att han inte kom in tidigare. Fortsätt blogga. Diggar din as mycket.

2010-03-31 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0