Arsenal v FC Porto

Jag saknar ord. 5 effin 0, det är inget skämt alltså. Vad är det för lag vi ser spela ikväll?! Jag mår så bra just nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Bendtner: Vilken man... VILKEN MAN! Alla Bendtner-haters kan gå och lägga sig och sova.
Arshavin: Så himla liten, och helt otrolig. Ingen måtta hur bra han är.
Vermaelen: Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, hahah, han är SÅ BRA!
Nasri: Jag gillar honom inte... men vem kan blunda för hans brillians? GRYMMM!

Wenger: STOLT PAPPA :D

Det här är så underbart och jag kunde inte bry mig mindre om de otroligt långa skoldagarna denna vecka med 100 prov för det här väger upp för alltihop!

Och som en mycket vis kvinna en gång sa: "Vadå 'Bendtner behöver lika många chanser för att göra mål, som numret han bär på ryggen', han GÖR lika många mål som numret på ryggen!"...

Det här blir som ni kanske ser inget speciellt strukturerat och välskrivet inlägg haha! Men jag kunde inte ha brytt mig mindre :D Woo!

Kommentarer
Postat av: anne

-Jag somnade vid 2-0...

2010-03-10 @ 08:00:02
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: B*

Då kan du inget om fotboll anne, matchen igår var fotboll när det är som vackrast!!

2010-03-10 @ 13:10:05
Postat av: Mommo-Gooner

Hur kan man inte gilla Nasri?

2010-03-10 @ 19:09:28
Postat av: Anonym

Håll dig till ridning, eller vattenpolo

2010-03-10 @ 20:05:30
Postat av: anne

B: Jag somnade för att jag var trött tyvärr... Jag brukar inte titta på fotboll ensam och den här gången gjorde jag det, det är STORT det! ;)

2010-03-12 @ 17:16:02
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Milo

NASRI ÄR KUNG, HONOM KAN MAN BARA ÄLSKA!!!!!!!!!!

2010-03-18 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0