Arsenal v Burnley


Jag saknar RvP extra mycket just nu...

3-1. Jag vet inte vad jag ska säga om matchen... Slutresultatet skulle minst ha varit typ 7-1! Nu ska jag försöka bryta ner mina åsikter liten här:

Nicklas Bendtner: Vem annars ska man börja med? Vad händer med honom? Jag fick ihop det till 4 missade målchanser bara den här matchen! Och inga mål alls. Visst är det bra att han tar för sig och inte är rädd, men SÄTT chanserna du får tönt! Det är inte fel att inte göra mål, och inte fel att missa. Men när målet är öppet och man gör stora misstag som orsakar att det inte blir något mål, då är det inte så otroligt roligt.

Theo Walcott: Efter matchen tyckte Jens i studion att han var matchens lirare helt solklart. Jag fokuserade kanske inte så mycket på just hans spela under matchen, men kan han snälla sluta whine-a?! Först ska han börja sura och hålla på för att han inte får bollen, sen ska han få rådamp pga en tackling (som kunde ha varit hemsk, visst, men ändå...). Han och Nasri saktade många gånger ner hela anfallet men han fick ett mål i alla fall och det är ju kanon för honom.

Andrei Arshavin: Spelade inte så jättemycket, men missade en stoor målchans! Det är något med Arsenal och att göra mål som inte riktigt fungerar, tyvärr. Sen måste jag påpeka hur otroligt jätteful hans frisyr är nu direkt efter att han har klippt sig. Jag förstår inte vart han klipper sig någonstans för att se ut sådär i håret borde vara olagligt! Frågan är om han fortfarande flyger in sin personliga frisör från StP... Kanonmål av honom också by the way.

Det är skönt att vi vann, men bör ha gjort det med många fler mål och i och med det gått upp i ledning, men nu gjorde vi bara 3. Det räckte för 3 poäng, vilket är grymt hur som helst i alla fall. Fabregas blev utbytt kort efter sitt mål pga en hamstring skada. Vi får hoppas på att han är hel på tisdag inför Porto hemma.

Nu: Heja Wolves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0