Arsenal v Birmingham

Jaha... Det var det. Jag är otroligt besviken på laget just nu och det är ingen trevlig känsla. 1-1 FT. Wenger väljer att bänka Arshavin till att börja med. Nasri likaså.

Almunia. Vad ska man säga? Hur många chanser får han? Spelar han såhär mot Barca kan vi lika gärna gå och lägga oss bakom en buske och dö. Vi behöver en STABIL MÅLVAKT!!!

Nasri: Han börjar växa på mig. Jag brukar inte gilla honom men vilken lirare! Otroligt mål och otroligt synd att han inte nätade sin andra chans!

Nej... jag är grymt besviken och tycker att Wengers prioriteringar är lite fel. Vi ser nu fram emot onsdagens match mot Barcelona och glömmer det här. Hoppas på vinnst för Wilsheres Bolton nu, efter Chelseas slakt tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0