Holland vidare med full pott och Danmark utslagna


Den här bilden och alla slowmo repriser från frisparken är klockrena. Vad gör han? JO inget!

Kamerun lyckades spräcka Hollands nolla genom en straff i andra halvleken. Det är synd, men vann gjorde de i alla fall. 9 poäng och vidare till knock-out ronden där de nu möter Slovakien.

Danmark lyckades dock inte, till min... kanske inte stora förvåning, men förvåning i alla fall, ta sig vidare. Japan gjorde 2 mål på rejäla frisparkar, Danmark reducerade sent genom straff, men Japan hann utöka ledning till 3-1 innan domaren blåste.

Det är synd att Danmark är ute... Jag trodde verkligen att de hade en chans att avancera, men Japan var klart det bättre laget igår kväll.

En annan rolig sak som hände igår, som jag inte tror att någon har missat, är att 2006-mästarna Italien numera är UTSLAGNA!! HA - HA. Vilken match alltså! Slovakien spelade otroligt bra och förtjänade vinsten. Det italienarna gjorde var mest att whina och filma lite då och då, men vad väntade vi oss?...


10 min senare... Han har FORTFARANDE INTE REAGERAT!


Kommentarer
Postat av: anne

Menar du att han tittar åt fel håll?

2010-06-26 @ 09:41:10
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0