Min alldeles egna Arsenal-blogg!

Nu har jag äntligen skaffat mig en fin Arsenal-blogg. Tidigare har jag skrivit om Arsenal i min personliga blogg http://katrin.blogg.se, fast nu på senare tid så kände jag att Arsenal så smått började ta över bloggen helt, därav skaffade jag denna blogg.

Jag har länge funderat på vad den här bloggen ska heta, om den bara ska vara om Arsenal eller om andra lag as well. Jag har också klurat på när jag skulle starta den här bloggen. Den tredje februari har jag varit Arsenal-fan i exakt ett år. Skulle det inte vara det perfekta datumeta att starta fan-bloggen på? Jo, det tyckte jag, men imorgon möter Arsenal Manchester United och det vill jag ha med i bloggen, haha! Så here goes!

Bloggen kommer mestadels handla om Arsenal, såklart. Ibland kanske något annat inlägg om någon annan match skuttar in men det kommer inte vara så ofta. Jag kommer ha lite extra fokus på Arshavin, då han är min absoluta favoritspelare. Lite inlägg om random Premier League-spelare som gjort något töntigt kommer ni nog också stöta på här. Jag kommer också skriva en del om kommande VM (även om Ryssland åkte ut pga baksmälla). Föhoppningsvis blir det här asbra. Jag har en del inlägg på lager som jag hade tänkt att skriva nu. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: anne

Heja till nya bloggen! :)

2010-01-31 @ 21:46:32
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0