It's not rocket science...

Innan jag går och lägger mig så behöver jag tydligen klara upp lite saker:

1. Ja, detta är en ganska partisk blogg eftersom att jag själv hejar på Arsenal (big shocker). Men jag nekar inte det faktum att United var bättre idag, och det var alltså därför de vann. Jag kan, trott eller ej, se när Arsenal spelar dåligt och när motståndarna är bättre. MEN! Inför dagens matchen hade Arsenal lika gärna kunnat vunnit, det är allt jag säger. Varför går man in på supporterbloggar och anklagar dem för att vara partiska? Haha... Skulle det kännas bättre om jag avslutade varje inlägg med "Alla lag i Premier League, och hela världen för den delen, är bäst!"?

2. Det som står i kommentarsfältet har inte jag skrivit. Det jag skriver står i inläggen och ingen annanstans. Så om ni har något emot det någon har kommenterat, börja kommentaren med "Svar till xxx" eller "Till xxx" etc.

Kommentarer
Postat av: jch

Bra skrivit

2010-02-01 @ 05:41:25
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0