Svar på kommentarer

Här kommer ett lite sammanfattande inlägg som svarar på några av kommentarerna jag har fått (jag vet inte riktigt hur jag annars ska svara på dem, hehe). Det handlar mest om Almunia och målvaktsrollen i laget.

Jag håller helt med tonytwist som kommenterade att Lehman 'må ha varit en tok, men han tvivlade aldrig på sig själv'. För som jag skrev i tidigare inlägg så är det inte okej att ha en osäker och stressad målvakt längst bak. Jag såg aldrig Lehman spela för Arsenal, men har sett honom mycket i Tysklands landslag och han är inte att leka med.

ze Verminator skriver sen något himlans sant om att 'man inte vinner Premier- och Champions League med en målvakt av Almunias klass'. Det är sant, för han är ju verkligen inte dålig men som ze Verminator säger: 'han är inte heller tillräckligt bra målvakt för att få stå i ett av världens bästa lag.' Jag håller också med till 100% om att han vill se Igor Akinfeev i målet nästa säsong! Och inte bara för att jag älskar det ryska landslaget (jag skulle också gärna se att Pavlyuchenko skulle vara bänkvärmare för Arsenal än för Spurs haha), utan han är en otroligt skicklig målvakt. Tyvärr vet jag inte om CSKA Moskva släpper iväg honom i första taget...

Tills dess att Akinfeev, eller någon annan stjärnklass-målvakt kommer till Arsenal så håller jag ännu en gång med ze Verminator om att Mannone har visat upp sig i början av den här säsongen och från vad vi fick se, så skulle han lätt kunna fylla Almunias skor. Fast risken är ju att han växer ur skorna inom kort...

Och juste, Arsenal fan länkar också till en av de officiella svenska Arsenal-bloggarna och anser att den är riktig (i och med det antar jag att han vill få fram att den här bloggen är fake haha), och jag kan bara hålla med honom om att den bloggen är bra. Så Arsenal fan: jag ska göra det lite enklare för dig genom att länka till den själv: Den RIKTIGA Arsenal-bloggen.

Trevlig söndag på er allihopa och heja Arsenal idag! Och börja inte grina on vi skulle förlora. Hoppet är det sista om överger oss, you know ;)

Kommentarer
Postat av: anne

Konstigt. Den där RIKTIGA Arsenalbloggen skriver om FOTBOLL också!!!! Och om Arsenal!!! Jag trodde jag skulle hitta något annat i den eftersom den är RIKTIG!!!

2010-02-07 @ 20:44:00
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0