Rösta på månadens Arsenal-mål!


Rosickys kvitteringsmål fick min röst den här månaden

Det är nu dags att utse månadens Arsenalmål på Arsenal.com. Det var inte speciellt många mål i januari som var något extra, dvs värda att rösta på.

Men jag tycker faktiskt att Rosickys mål mot Everton som kvitterade var ganska snyggt så den fick min röst haha! Grejen med det målet är nog att det var ett sånt viktigt mål så det faktum att den var lite snygg med studs av en Everton-spelare gjorde det bara ännu bättre.

På en andraplats för mig kommer Vermaelens mål mot United i förra veckan. Det var ett snyggt mål och han gjorde någon slags halvsne cykelspark på den så det var ju trevligt! Detta mål ligger för stunden på andraplats i omröstningen på Arsenal.com. 16% av rösterna har Vermaelen och ledaren är Rosicky, fast för Boltonmålet han gjorde för inte så länge sen (30% av rösterna ATM).

För att rösta och se målen från januari månad, klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0