Oh my god, Fabregas gillar inte klimatet!


Fabregas spelar med ett klyvet hjärta... haha

Ännu ett försvarstal från Fabregas har kommit fram på aftonbladet.se (klicka på länken för att komma till artikeln), men den här gången låter det inte riktigt lika nekande från spanjorens sida. Han har aldrig nekat att han någon gång i framtiden kommer återvända till Barcelona (som uppenbarligen vill ha honom), men idag låter det lite mer som att han är redo att dra när som helst. I och för sig säger han att han vill fokusera på hur det ser ut nu och nu är det Arsenal som gäller, men jag kan inte låta bli att tolka hans ord 'Ingen har, vad jag vet, ringt mig eller min agent' som extremt besviket.

Om någon hade hört av sig, hade han varit borta för länge sen då?

Jag tror nog att Fabregas stannar ett tag till i alla fall och allt som skrivs om hans framtida flytt till Barca bör tas med en nypa salt, för nog är det tidningarna som sätter snurr på hans ord för att göra ryktena mer intressanta allt. Jag menar, det är klart han föredrar Barcelonas klimat före Englands, som han berättar i artikeln, så varför göra det till en sån himla stor grej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0