Lämna en hälsning till Ramsey! :)



Hej igen gott folk. Jag ska sluta bomba med Ramsey-inlägg snart, men först ville jag bara tipsa om en fin grej på Arsenal.com.

Klicka [HÄR] för att lämna en egen liten hälsning till Aaron, som vid passande tillfälle kommer framföras tillsammans med ett antal andra hälsningar i form av ett kompendie, som en present till pojkvaskern'.

Sen vill jag också påpeka, eftersom att jag smågillar Everton och uppenbarligen, ryssar, att Pavlyuchenko gjorde ett grymt mål mot SuperEverton idag, som var det inledande målet i Spurs 2-1 seger hemma på White Hart Lane! Tjoflöjt!

PS. Bara så alla vet så är uttrycket 'fin' och 'fint', det absolut värsta jag vet, men det passade in här, för det är faktiskt fint haha! DS.

Kommentarer
Postat av: niclas

RE: Passade på att skicka ett litet meddelande till honom.



Benbrott är bland det värsta jag vet. Speciellt när det är sådana här - när benet bara hänger. Usch.



Jag får tacka för berömmet, jag med! Hoppas du förstår att jag skriver lite med glimten i ögat ;)

2010-03-01 @ 02:26:55
URL: http://screamingforsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0