Inga signaturer så långt ögat når...


Kommer det sluta lyckligt för Bordeaux-talangen i sommar?

Här kommer lite update angående Ronaldo Chamakh och den påstådda signeringen för Arsenal:

Rapporter under veckan har antytt att marockanen ska ha signerat ett 'pre-contract' med Arsenal redan nu, men detta nekar han. Däremot nekar han inte att samtal lagen emellan har ägt rum.

'Jag har fått höra att jag har signerat för Arsenal' berättar han. 'Jag förnekar alla dessa rykten, men för varje dag som går, känner jag mig mindre och mindre som en Bordeaux-spelare'. 'Det finns kontrakt redo med många Premier League-lag men ingen signatur har än dykt upp på någon av dessa kontrakt'.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I fotbollssammanhang så är man inte en ung talang längre när man är 26.

2010-02-14 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0