Euro '12 draw!


Warszawa som host-ar EM, kommer också stå för dragnings-platsen


Snart dags för Euro 2012 dragningen
av grupperna! Jag är himlans nervös. Min drömgrupp skulle bli följande:

Ryssland, Sverige, Österriket, Lithauen, Liechtenstein och Luxemburg.

Jag hoppas verkligen att Sverige och Ryssland kommer i samma, för då kommer ju Rysslands landslag kommer till Sverige för att spela en kval-match och det vore inte helt fel om ni frågar mig!

Nu blir det TV4 för att bevittna super-dragningen! Heja heja!
Jahapp, det var det. Inget Sverige för Ryssland, men det blir att se Holland-Sverige för en andra gång live. Det duger väl helt okej.

Kommentarer
Postat av: - YE HELLO , GET TO THE CHOPPAAAH!

- haha det håller jag fan med dig om, men det enda vi kan göra just nu är vänta på matchen och se vad som händer, haha!

2010-02-07 @ 17:04:06
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0