Ett inte så Arsenal-relaterat inlägg



Är det bara jag som tycker att det är grymt skönt att OS är slut? Varje gång jag går in på Aftonbladet för att se om det finns några trevliga nyheter att läsa om så möts jag av klick-alternativet 'OS i Vancouver'.

Visst, det är ju bra att OS får en egen liten flik, men om jag klickar på Sportbladet så kommer ännu en flik upp. Den ropar ut 'Är du SÄKER på att du inte vill läsa om OS?'. Ja, jag är säker. För om jag hade velat läsa om OS så hade jag klickat på 'OS i Vancouver'-fliken till att börja med.

På tal om Aftonbladet så köpte jag papperstidningen idag för att se hur mycket av gårdagens benbrott som hamnade på sport-avdelningen. Händelsen hade till min förvåning, fått en hel sida med en stor hemsk bild! I Expressen däremot hade stackars Ramsey bara fått en liten notis, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0