En liten serie om aktuella PL-händelser


Alla är så taskiga mot stackars Bendtner, haha!

Innan dagen är slut så tänkte jag tipsa om en liten mini-serie om Premier League som går att hitta på Canalplus.se (eller klicka HÄR). Det måste vara något av det roligaste jag har sett, haha. Kanske inte för att humorn är så himla rolig, men allt som sägs stämmer in så bra! Speciellt med Fergusons hint till Howard som direkt blåser straff!

Något jag inte riktigt håller med om dock som är med i klippet är att Nistelrooy ser ut som en häst. Jag har hört det mycket men ser verkligen inte likheterna. Okej, han har ganska långt ansikte... men en häst?

Sen tänkte jag också berätta att Jonas Dahlquist nog har det roligaste jobbet ever. Han har sitt egna lilla fotbollsprogram (Rule Britannia), han får åka runt i England och göra massa roliga reportage, och får sitta (stå) med på Premer League-Lördag och bara randomly snacka om fotboll... Han måste ha ett sånt otroligt roligt liv, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

RE:

Jag såg avatar utan 3d :) Men fortfarande en grym film!

2010-02-26 @ 10:53:31
URL: http://screamingforsilence.blogg.se/
Postat av: Alexander

Skoja inte...har funderat över dem i Canal+ studion och...Granqvist och Fjällström(mina favoriter) får de absolut bästa matcherna. Tänk dig att åka och kommentera varje Arsenal-Man Utd-match. Det är livet! I den studion har vi Sveriges all star-trupp i fotbollsexperter.



Har förresten sett Henriksson och Nora på tunnelbanan till skolan kyssas, det du...



Idag får vi hoppas på Arsenal mot Stoke!

2010-02-27 @ 15:23:40
URL: http://alexanderism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0