Chamakh signerar 'pre-contract' med Arsenal



Senaste nytt angående Marouane Chamakh-affären är att han har signat ett 5års kontrakt med Arsenal och kommer komma till klubben i sommar. Om detta är 100% sant eller inte återstår att se eftersom att Arsenal.com fortfarande inte har publicerat det, men förmodligen stämmer det ganska bra.

Han tackade nej till en högre månadslön hos Liverpool för att få jobba med Wenger. Det har nog jag ocks gjort haha, Benitez skrämmer mig (nästan lika mycket som Drogba). Hur som hellst kommer Chamakh få £50,000 i veckan hos Arsenal, och det är inget jag skulle tacka nej till heller för att få spela med superlaget!

Förhoppningsvis blir han ett tillskott i sommar och inför 10/11 säsongen! Om jag skulle få precis som jag vill (vet inte om det beror på att jag är tjej eller inte, haha) så skulle han få spela men ingen skulle behöva petas... Det är ju redan snack om att Gallas drart, men det återstår ju att se. (Och för de som inte fattar att Chamakh inte tar Gallas plats: Gallas kommer förmodligen dra snart och anledningen till att jag nämnde honom var för att han är någon som drar, och Chamakh är någon som kommer in i klubben. Hoppas detta var tydligt nog).

Kommentarer
Postat av: ester

är detta arsenals nya 6y-boi? det tror jag.

2010-02-12 @ 22:28:04
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför skulle en mittback dra för att en anfallare ska komma in till klubben? Make no sence...

2010-02-13 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0