Arsenal - Wigan Athletic

Vilken match! Två grymt snygga mål av Vermaelen, ett av Eboue och ännu ett avslutande av Fabregas! 4-0! Fantastiskt!.. Eller jaha... var detta förra matchen? Blev det 3-2 till Wigan idag?.. Jaha...

Jag kan inte med ord, förklara vad jag tänker just nu, så jag tänkte låta lite fans från alla världens hörn säga sitt genom Twitter. Här är lite av det som surrar runt i Tweet-världen just nu:











Och tillslut...



PS. Jag säger inte att jag håller med om alla dessa, men detta är vad folk tycker i alla fall. DS.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tjo...När Charles N'Zogbia sköt in bollen via stolpen i, var det 92'(?), då tryckte jag ner huvudet i pallen framför mig, jag kände hur ögonen blev våta och de var inte långt ifrån att det började rinna. Vilken jäkla match, trodde vi hade det i våra händer.



Vågar man hoppas på nästa år? Det är nästan så man nöjer sig med om vi tar Carling Cup...

2010-04-24 @ 23:52:11
URL: http://alexanderism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0