Arsenal v Wolverhampton


Rosicky får mycket väl godkänt idag... med ett litet minus pga målbrist...

April April!!!!! Det stog inte alls 0-0 mot Wolverhampton i 94 minuter!!! Eller va..? Jaha... gjorde det?... Okej... Vilken skämt-match! Om jag har några läsare under typ... 10 år? (hahaha) så varnar jag för argt språk.

Theo Walcott, en av de mest överskattade spelarna någonsin?! Visst, han är snabb - men han är helt jävla värdelös när det kommer till allt annat. Han "skapade" några chanser med sin hastighet idag, men uppenbarligen blev det inget av dem! När han har lärt sig hantera bollen i samband med hastigheten så är han välkommen tillbaka.

Tomas Rosicky, min alldeles egna Man of the Match. Han hade en kanonmatch och skapade mycket (som i och för sig inte heller blev något men ändå). Jag måste också nämna hans hår... Det är så perfekt! Jag undrar om han plattar det inför varje match eller om det är naturligt spikrakt... Snyggt är det i alla fall!

Dagens dissar:

Arsenal Arsenal Arsenal... är vi lika odugliga utan nyckelspelare som Manchester United visade sig vara idag utan sin lilla Rooney? Jag hoppas att det misslyckade målgörandet berodde på Wolves försvarsspel och inte på Fabregas och Arshavins frånvaro... Vi har ju faktiskt vunnit utan dem förut! Hellre vara det laget som faller när ett försvarsspel är kompakt (oberoende på motstånd) än att vara det laget som faller ihop utan vägledning av stora namn.

Nora... vad hon nu heter, som är en av "snubbarna" i Premier League Lördag på Canal+. Hon är som ett skämt hon med! Och nu är hon inte bara med på Supersöndag, utan på lördagar också! Varför envisas hon med att ha lugg ner till hakan? Varför envisas hon med att ha manliga kostymkläder på sig? Står det i hennes kontrakt att hon måste se så maskulin ut som möjligt ut? I så fall står det inget i kontraktet om skor, för skorna hon har på sig är några av de fulaste jag sett ever. Beiga/benfärgade ful-skor. Fetdiss till henne. Och sen att hon inte kan nått om fotboll är ju inte precis ett plus.

En till diss går till Henrys köttartackling på Rosicky! Jag vet inte hur "solklart" det röda kortet var, men rött kort var inte ett misstag från domarens sida. Som tur är lever tjecken ännu i skrivande stund, så det är ju tur.

Men trots Wolves kompakta försvar och Noras fula skor, så vann ju Arsenal i alla fall. Nicklas Bendtner kommer in och avgör. Laget tar "sista sekund" till en ny nivå... idag igen. Jag förstår att Wenger vilade Nasri och Bendtner under matchen, inför Barca på tisdag. Varken jag eller säkert Wenger trodde att det skulle bli en såpass mållös match som det faktiskt blev, utan dem. Fast å andra sidan är det inget som garanterar mål när de två spelar heller...

Arsenal 1 - 0 Wolverhampton. Arsenal har nu 71 poäng. Great great!

Kommentarer
Postat av: anne

Himla tur att de skitfula skorna inte påverkade slutresultatet!



HAhahahahahaaaa!!!



Memma väntar.

2010-04-03 @ 19:25:39
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ..

hur fan kan du ge en diss till en av arsenals bästa spelar någonsin?;S och sluta skriv så mycke skit... kan du ens något om arsenal?

2010-04-05 @ 00:56:19
Postat av: anne

Det är tufft att vara anonym!!! Puss på anonyme kommentatorn!

2010-04-05 @ 13:42:18
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: niclas

Haha, den anonyma verkar inte ha riktig koll ;)

2010-04-12 @ 02:09:37
URL: http://screamingforsilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0